poniedziałek, 20 sierpnia 2012

A Ty co zasłoikowaleś tego lata?


Ketchup - przepis z mojego bloga, oryginalnie z Wiem co jem. Do połowy dodałam posiekaną papryczkę peperoncino - dzięki temu mam wersję ostrą i łagodną.

Konfitura z czerwonej porzeczki - chyba ze wszystkich przepisów świata. Wydaje mi się, że nie da się tak zrobić żeby nie wyszło.

Konfitura malinowa - za to dałabym się pokroić w środku zimy. W tym roku będę miała swoją. Przepis z Tarzynkowa.

Kandyzowany agrest - mój się trochę rozpadł i właściwie stał się konfiturą. Będzie idealny do tortu - całe owoce do dekoracji, a galaretka do przełożenia biszkoptu. Oryginał  zdjęciami nie zachęca, ale ja bym się nie zrażała ;)

Konfitura z czerwonej cebuli - idealna do ostrych serów pleśniowych. Z Burczymiwbrzuchu.

Kandyzowane wiśnie - żeby je zrobić kupiłam chyba ostatnie wiśnie na świecie! Przepis Basi z Makagigi.


Gdyby nie wiązało się to z przeraźliwym ziąbem, zima mogłaby już przychodzić ;)

2 komentarze:

  1. Zacna 'zimowa kolekcja', u mnie póki co - kiszone ogóry, ogóry musztardowe, przecier z antonówek, sos pomidorowy i najbardziej pożądany ajwar! Ale sporo słoików jeszcze czeka na zapełnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jadłam kiedyś ajwar, ale chyba nigdy świadomie ;) Masz gdzieś na blogu wklejony przepis? Bo próbowałam trochę poszukać, ale nie wypatrzyłam (co w moim przypadku często się zdarza;).

      Usuń