czwartek, 15 maja 2014

Koktajle z warzywami

Ostatnio naszło mnie na warzywa. Na prawdę dziwnie się czuję, kiedy zamiast czekolady mam ochotę zjeść coś z błonnikiem. Może to przez fakt, że jakiś czas temu zaczęłam biegać? Nie ma co wnikać, tylko jeść dopóki trwa ten cudowny stan. A potem wrócić do mięsno-czekoladowej diety ;),

Poniżej kilka koktajli, które zmontowałam na szybko, z podręcznego warzywniaka (jak wiadomo w warzywniakach są też owoce). Wrzucić i zblendować. Wypić.

Cóż, faza na warzywa nie oznacza awersji do cukru, więc większość jest trochę dosładzana. Na szczęście nie zawsze cukrem w czystej postaci.


Może kogoś zainspirują i wzbudzą w nim podejrzane potrzeby!

1 komentarz:

  1. Wypróbuje. Wyglądają zachęcająco, szczególnie dla tych co się chcą zdrowo odżywiać - a ja mam taki zamiar.

    OdpowiedzUsuń